Shop More Submit  Join Login
About Deviant Member ShanaFemale/Poland Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 78 Deviations 1,180 Comments 6,478 Pageviews

Newest Deviations

No i moje obrazunie^^

Favourites

Favy, duuużo ich XD

deviantID

Sasha-Shana
Shana
Poland
Favourite style of art: manga ;p
Favourite cartoon character: Hmmm... no to bedzie tak: Orochimaru, Kabuto, Ukon, Kakashi, Shino; Soul, Maka, Shinigami, Dr.Stein,
Interests
Robiem taga bo mi sie nudzi |D I będe musiał popełnić największe przestępstwo pod słońcem-ustawić losowy tryb odtwarzania piosenek, bo:
ZASADY:
1. Włącz swój odtwarzacz muzyki
2. Przy każdym kolejnym pytaniu klikaj 'next'
3. Musisz podać tytuł piosenki, nieważne jak głupio będzie to wyglądać.
4. Tagnij kogoś.
5. Każdy tagnięty musi tagnąć kolejne osoby.

Bedzie troszku tekstów ;p


1. Jeżeli ktoś mówi, 'będzie OK' to ty odpowiadasz:
Pink-Dear Mr. President
[...] I have some questions for You, but please, be honestly...

Tak, wprost nienawidze jak ktoś mi mówi że będzie OK, bo później jest gorzej... Dlatego wtedy sie pytam o różne pierdoły, np dlaczego miało by być lepiej i niby jak by to miało wyglądać >3>


2. Jak się opiszesz w jednym zdaniu?
WWE-The Undertaker
Ja pierdziele, tu nie ma słów, ale sama melodia chyba mówi sama za siebie, jak ktoś nie kojarzy: www.youtube.com/watch?v=B_XOVh…"DD


3. Co ci się podoba w dziewczynach/chłopakach?
Scooter-Whistling Dave
Tsa, zremixowany Tetris-czyli odrobina świerzości w klasyce-wszystko co ma w sobie zmodernizowane retro to ubóstwiam^^ Np taki mój Alex-Wygląda jaby sie urwał z lat 70'tych, dzwony, luźny T-shert i długawe włosy, do ramion XD


4. Jak się dziś czujesz?
Scooter-Stripped
Taka przymulająca piosenka... jak ja dzisiaj ;/


5. Jakie jest twoje motto?
Areosmith-I don't want to miss a thing
I DON'T WANT TO MISS A THING, BABE!! >3>

Ni kcem stracić Alexa .___."


6. Co twoi przyjaciele o Tobie myślą?
Almighty Divas-My life would suck witchout You

Awwww... XD
...Gówno prawda -.-"


7. Co o Tobie sądzą Twoi rodzice?
Pink-Funhouse

Brawo, jesten spalonym domem rozrywki pełnym popiołu |D ... i złowieszczych klaunów o____O"


8. O czym bardzo często myślisz?
Scooter-State of mind
If you wanna rock now, Let me move,
Put Your hands up and lets go...

Tsa, często żeby sie wyrwać gdzieś i zabawić... Cóż za zbieg okoliczności >3>


9. Ile jest 2+2?
Kuba Sienkiewicz-Noś długie włosy

Komentować chyba nie musze |D
CHŁOPCY!! ZAPUSZCZAJCIE WłOSY!! >3> Bo najlepszy sposób na dziewczyne, zrobić sobie z włosów peleryne XDD

10. Co myślisz o swoim najlepszym przyjacielu/przyjaciółce?
Dan Balan-Chica Bomb

Sorry, To że jestem bi, nie znaczy że chce przelecieć wszystkich moich najlepszych kumpli i kumpele, których jest niewielu >3>
                     Chiociarz... Gdyby sie tak zastanowić...?


11. Twoja życiowa historia?
Pink-Love is such a crazy thing

Noooo, ale sie tytuł trafił... Ideolo do związku mojego z Alexem >3>


12. Kim chcesz być kiedy dorośniesz?
Pink-Get the party started

Nie wiem kim chce być dokładnie, ale jak w tej piosence-chce imprezować i icieszyć sie życiem XD


13. Co czujesz kiedy widzisz taką osobę jak Ty?
Linkin Park-What I've Done

Tsa, załamuje sie, że mam zjebany charakter i inna osoba też taki ma o_O"


14. Do czego będziesz tańczyć na ślubie?
Scooter-Bit a Boy
Don't be late!!

Te pierwsze słowa tekst piosenki od razu mi sie skojarzyły z tym, żeby sie na własny ślub nie spóźnić |D


15. Co ci zagrają na pogrzebie?
HappySad-IQ
Zawsze będe już tym, który do powiedzenia nie ma tu nic,
Pierwszy z brzegu, obojętnie w którym szaro-burym szeregu jednym z wielu...

Szara mysza jestem i tyle, to szarą piosenke mi zagrają ;_;


16. czym się interesujesz?
Dj Rabban-Anima libera

Za cholere nie wiem o co chodzi w tej piosence... W sumie... tak jak z moimi zainteresowaniami-nikt ich nie rozumie |D


17. Czego się najbardziej boisz?
HappySad-Z pamiętnika młodej zielarki

Cała piosenkja dołująca, jak ją pierwsze razy słuchałam, to sie za każdym razem wzruszałam, polecam, żeby se ją całą przesłuchać-tego wszystkiego sie boje co w tej piosence...


18. Twój największy sekret?
The Used-Burning Down The House

Ze czasami mam ochote tak przyjebać Alexowi za ściąganie mi na kome durnych piosenek z filmów Muzodajni!! >.<##
Tak, tą też mi ściągnął z Muzodajni, To z Transformersów ponoć.


19. Czego chcesz w tym momencie?
Pink-glitter in the air

Miłości 3@
Ciągle jej chce, głównie od Alexa >3>


20. Co będzie po tym jak to wstawisz?
Scooter-J'adore Hardcore

Hardkor bedzie XDDD


21. Jaki byłeś gdy byłeś dzieckiem?
The Beatels-Maxwell's silwer hammer

Zabijałam wszystkich srebrnym młotkiem |D
Nie no, ale też rozrabiaka niezła byłam... Zresztą... Dalej jestem XD


22. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Flo RRida- Right Round

Bez komentarzy, jeśli ktoś kapuje tekst o3O"


23. Zawód miłosny.. A ty?
Norbert Śliwka-jestem kimś

Bo nie jestem nikim <foch> Polecam przesłuchać, piosenka z filmu 'planeta skarbów' ;]


24. Twoja filozofia?
Detroid Metal City-Satsugai

Tak, bo mordowanie i gwałcenie to moje przeznaczenie |D


25. Dlaczego jesteś tym, czym jesteś?
Alexander rybak-Fairytale

To nie umiem wytłumaczyć |D



Jeśli ktoś to przeczytał, to gratulacje ;p
  • Mood: Lazy
  • Listening to: Wszystko co mam na fonie XD
  • Watching: YT
  • Eating: Winogronka ;p
  • Drinking: Herbatka ;]

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconwolvesrevolution:
wolvesrevolution Featured By Owner Sep 26, 2014
thanks for the fave! :heart: 
Reply
:icondokuichigo:
dokuichigo Featured By Owner Apr 19, 2014
Thank you for the Watch ^^
Reply
:iconrosalliebroken:
RosallieBroken Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist
:iconomnomnomnomplz:
Reply
:iconjedieldaniel:
JedielDaniel Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Najlepszego Shana!
Spełnienia marzeń i w ogóle wszystkiego :tighthug:
:iconpinkiepiecakeplz:
Reply
:iconallarelie:
Allarelie Featured By Owner Feb 5, 2014  Student Traditional Artist
Wszystkiego najlepszego! :iconspazhugplz: :heart:
Reply
Add a Comment: